Normal katt!

0kommentarer

 
Jag undrar vad hon tänker när hon tar en smakbit av skrivblocket. Tänker hon att det nog är gott? Eller är hon bara ute efter att ta sönder? 
Som hon gjorde med våran julgranskartong, alla hörnen på flärparna är borta. Visserligen höll hon på i 4 månader, men ändå, imponerande!
 
Förutom att umgås med min bäver-katt och hennes betydligt normalare syster har jag spenderat dagarna med att servera toast och festis till högstadieungdomar.
Vi har nämligen fått börja hjälpa till i skolcafét (som är typ hur fint, mysigt och bra som helst!!) eftersom vi inte hade speciellt mycket att göra på gymnastiken. Det är faktiskt riktigit roligt i cafét, man får mer kontakt med ungdomarna och blir man hungrig kan man köpa något att äta. Ingenting kostar mer än 10 kronor.
Fruktsalladen är helt gudomlig, men av någon anledning är det knappt någon som köper den. Toppen tycker jag och Linda som får äta upp det som är kvar på fredagseftermiddagen!
 
Vi ska ta med ett gäng elever till gymnastikens hus nästa vecka, det blir nog kul! Men det verkar som att bara jag har bil då, så jag måste nog åka flera vändor eftersom det skulle ta hur lång tid som helst att ta sig dit med buss. Byta och hålla på. 
 
I kväll ska vi äta tacos hos mamma och pappa, ska bli hur mysigt som helst. Jag ska snuffsenuffsa lilla Selmsigosis hur mycket som helst!!
 

Kommentera

Publiceras ej