Det här med att pynta av...

0kommentarer

...Är ju så fruktansvärt tråkigt!
Att julpynta är en av mina favoritsysselsättningar, på med julmusik, värm glöggen och pynta!!
Gärna i sällskap av någon/några andra. Tyvärr är inte Thomas lika förtjust.. Pynt ska det vara, men någon annan får gärna sätta upp det.

Allt är liksom frid och fröjd, men plötligt så kommer det nya året och man ska plocka ned allt igen. NOOOOO!
Jag kör på etapp avpynt. När jag kommer på det plockar jag ner lite grejer och nu är jag nästan klar faktiskt!
I dag blev det gardiner, dukar och några tomtar. Vet inte vad som är kvar. Hittar väl en tomte den varmaste dagen i juli! ;-)

Julen 2011
 
Snart är det dock påsk och jag ÄÄÄÄLSKAR påsken! Gud vad härlig den är, man träffar släkten och har traditioner. Jag älskar traditioner. 
 
Påsken då jag bodde på Albion

Kommentera

Publiceras ej