Lugn dag

0kommentarer

Vi har haft ovanan att gå och lägga oss väldigt sent på natten och gå upp väldigt sent på dagen, men eftersom jag har bokat in en körlektion 8.25 så känner jag att det är dags att börja vända tillbaka dygnet.
Därför ringde klockan 10 i morse (vilket den iofs gör varje morgon, men denna morgon stängde jag inte bara av) och jag klev upp. Jag kände mig rätt pigg faktiskt, men nu är jag inte lika pigg längre..

Vi var i alla fall och handlade idag, verkligen välbehövligt och jag behövde ett nytt batteri i min armandsklocka. Så vi åkte iväg och när vi var klara var jag helt chockad över att klockan bara var 12.30! Hela dagen kvar att äta lunch och mysa innan Thomas skulle till jobbet.
Men så packade vi upp och en av de dyraste varorna fattades. Ajdå. Thomas hade haft den i handen när vi var till urmakarn', men sen då?
Vi trodde att den låg kvar i vagnen, så Thomas åkte iväg igen och jag började med lunchen och fortsatte packa upp det allra sista.
Så där står jag och packar upp, och vad hittar jag inte längst ner om inte just den saken!
Så jag ringde hem Thomas igen. Så det kan bli!

Nu ska jag läsa och gosa med Sissi.

Kommentera

Publiceras ej