Tog mig en liten lur i väntrummet..

1kommentarer

I dag var jag med Thomas till doktorn och jag satt i väntrummet och kände mig då otrolig trött! Nacken värkte, det fanns inget roligt att titta på (det fanns en tv, men jag fick ont i huvudet av att försöka höra vad de sa för att ljudet var så lågt) så efter en nackstretch ordnade jag Thomas jacka till en kudde och la mig ner på väntsoffan. Jag var ju helt ensam i väntrummet, så även fast jag låg ned fanns det ytterligare två hela lediga soffor. 
Jag hade självklart inte skorna på soffan utan lät dem sticka ut över armstödet. Guuuuuud vad skönt!
Men jag somnade aldrig helt, jag menar, hur avslappnad kan man vara egentligen när det kan komma främlingar när som helst??
 
Hur som haver så kom Thomas snart ut igen och då satt det även två tanter i väntrummet. Av någon anledning såg de väldigt sura ut. 
Thomas och jag gick ut.
 
"Thomas, såg tanterna ogillande ut?" fnissar roat
"Ja." =)
 
Men alltså, hur farligt var det egentligen? En trött tjej vilar lite på en soffa i ett väntrum med hur många lediga platser som helst!! Jag tycker då inte det är något fel med det och jag tycker synd om tanterna som var så sura, måste vara jobbigt. 
 
Ungefär sån här min hade de:

1 kommentarer

Nina

22 Feb 2013 11:52

Du är bara BÄST!!! <3

Kommentera

Publiceras ej