BodyPump <3

1kommentarer

Blev ett BodyPump-pass här hemma. Guuuud vad skönt! Fast nog kändes det att det var ett bra tag sedan.. Ojoj, jag som hade blivit så stark!! Känns lite som att börja om från början, men jag kommer nog tillbaka ganska snabbt.
Jag mesade extremt mycket med vikterna, jag vet ju inte hur ryggen kommer kännas efteråt. Bra hoppas jag!
 
Tycker verkligen om release 84, hur bra som helst! Så mycket roligt nytt, som visserligen är svårt att göra utan nya smartbaren, men jag har iaf vikterna med hål i, så det funkar rätt bra ändå. :)
 
Bild från när jag filmade för lincensvideon. Mitt i en cykling. Ser ut som ett sprattlande barn, haha!
 
Typ som på den här bilden från nyår, vi dansade Gagnam style och jag verkar vara någon helt annan stans i dansen än de andra... Men så var det första gången jag dansade den också! Sjukt kul!
 

1 kommentarer

Karin O

30 Jan 2013 00:49

Härligt med bra pass!:)

Kommentera

Publiceras ej