Kattmys

0kommentarer

Sitter och myser med Sissi i soffan, men i eftermiddag blir det praktik. Känns som att den halsontan jag har haft mest beror på torra slemhinnor, för lite senare på dagen känner jag inte av den.
Men det är så svårt att veta tycker jag. 
 
Jag har blivit väldigt dålig på att ta promenader, jag har ingen hund att ta dem med och jag är rätt trött på att gå omkring här i krokarna.
I förrgår slog det mig att jag ju faktiskt har körkort, så när jag känner att det känns tråkigt att gå så kan jag åka till Hemlingby, ta med lite bra musik (jag hade pump-musiken, men måste hoppa över 2:a och 3:e låten. Går rätt bra att träna till, men jag kan bara inte lyssna på dem annars.) och traska i spåren. Jag gick 5km. Det spåret är så bra, för har man väl börjat på det så finns det inte riktigt någonstans att vika av om man tröttnar! Så jag gick hela.
SKÖNT! Borde göra det oftare. Kankse kan hinna med det innan praktiken, för efter blir det väl mörkt snabbt. Eller kanske inte, det är ju vår! Får tänka på det idag så att jag vet när det blir mörkt.
 
Jag har blivit väldigt ressugen, inte nödvändigtvis utomlands (JO! England!!) utan det kan vara skönt att åka på en liten road trip i Sverige! Vi ska nog göra det i sommar, får se var vi hamnar. Ingenstans med husvagnen som förra sommaren iaf. Det var mysigt, men det tog ju sån himla tid att ta sig fram!! Nej den får vi campa med närmare.
Ibland kan det ju vara kul med en bilresa som tar tid, typ som när vi åkte till Luleå sommaren 2011. Fast jag var allt himla trött när vi kom fram och somnade i en väldigt konstig ställning över två stolar. Vid matbordet.
Fast då körde vi (läs: Thomas) upp en bil åt Thomas jobbarkompis som hade flyttat dit och den hade ingen luftkonditionering. Jag målade naglarna när vi tog en rast, men nackellacket hade typ kokat och var alldeles bubbligt. Föreställ er den värmen sex timmar i en bil. 
 
Santorini i somras!
 
Det var en mysig resa, men jag blev så förbannad på grekerna på restaurangerna! 
 
Servitören: Vill ni ha bröd?
Vi: Nej.
5 min senare
Servitör: Här har ni bröd! (typ springer därifrån)
Efter maten
Servitör: Här är notan, inkl. BRÖD
 
GAAAAAAH!! Resan kunde ha varit billigare utan de tjuvaktiga restaurangerna om vi säger så. 

Kommentera

Publiceras ej