Oj.

0kommentarer

I dag har jag varit på en högstadieskola hela dagen. Det var inte jättekul direkt. Jag har en nyfunnen respekt för lärare, att de orkar överhuvudtaget!
Ska dit imorgon igen. Och dagen efter det. Och typ varje vardag efter det. Tills jag får ett jobb, eller tills sommaren. Obetalt.
Snacka om morot att kämpa ännu mer för att skaffa jobb! Kruxet är bara att om jag ska vara där hela vardagarna, när ska jag då ha tid att söka jobb? :S
 
Sååååå trött. Men snart kommer mamma och vi ska koka soppa och se på film, härligt! 
 
Har förresten träningsvärken från helvetet, igår kunde jag inte räta ut vänsterarmen för att det gjorde så ont och i morse lyckades jag tvinga ut den, men nu kan jag inte böja den mer än 90 grader. Kanske jag kan röra den helt imorgon! :D 
Benen är lite sådär också, det gör ont att sätta mig, resa mig och gå. Ibland viker sig högerbenet. Jag är som Bambi på hal is. Jag kommer verkligen uppskatta att inte ha ont när det har gått över, hur bra som helst!
 
Nä, nu lär jag gå och lassa i diskmaskinen!
 
Har längtat efter det här hela dagen:

Kommentera

Publiceras ej